Je klantenzone: een schat aan info
en mogelijkheden
In je online klantenzone vind je de belangrijkste info over je lening of krediet en je kan er zelf heel wat verrichtingen uitvoeren. Zo kan je je krediet opvolgen en beheren waar en wanneer je dat wil.
Hoe inloggen?
Afhankelijk van je toestel kan je ofwel de Cofidis-app gebruiken ofwel inloggen via het internet:
- Via smartphone is de Cofidis-app de meest gebruiksvriendelijke oplossing om de klantenzone te gebruiken. Je kan de app downloaden in de App store of Google play.
- Via PC of tablet log je het best in via het internet op cofidis.be/klantenzone.
Dankzij de extra verificatie van je identiteit, garanderen we de veiligheid bij het inloggen en het uitvoeren van vertrouwelijke verrichtingen.
Wat kan ik doen in mijn klantenzone?
Afhankelijk van het type krediet waarover je beschikt, kan je via de klantenzone op elk moment de volgende verrichtingen uitvoeren:
- Bekijk je beschikbaar bedrag en volg je uitgaven dag per dag op.
- Zet zelf geld over naar je rekening of vraag een kredietverhoging aan.
- Bekijk je nulstellingsdatum en raadpleeg je rekeninguittreksels.
- Pas je maandelijkse aflossing of vervaldatum aan.
- Wijzig je persoonlijke gegevens indien nodig: paswoord, adres ...
- Blokkeer je kaart in geval van diefstal of verlies.
- Vind het antwoord op veelgestelde vragen in de FAQ.
- Contacteer ons rechtstreeks via chat.
In deze video leggen we je kort uit hoe je inlogt op je klantenzone.
Met je klantenzone hou je dus 24 op 24 en 7 dagen op 7 controle over je krediet.
Welk krediet
kiezen?
Wens je een project te realiseren? Wil je jezelf een plezier doen?
Onverwachte uitgaven? Ontdek in 3 klikken onze kredieten aangepast aan je budget.
Enkele tips
Alles wat je altijd al wilde weten over krediet zonder het te vragen.