Hulp nodig?

Raadpleeg de veelgestelde vragen

FAQ


Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
  • Bij een revolvingkrediet kan je op elk moment kosteloos extra terugbetalingen van om het even welk bedrag doen. Bij een lening op afbetaling kan je het volledige restsaldo afbetalen, mits betaling van een wederbeleggingsvergoeding. Je kan ook een deel van je lening vervroegd afbetalen. Gelieve voor elke aanvraag tot gedeeltelijke of volledige terugbetaling van je lening contact met ons op te nemen via e-mail op het adres infocof@cofidis.be.
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord.


    Verzenden
  • Zodra Cofidis het contract goedkeurt, is het geld binnen de 48 uur beschikbaar.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord.


    Verzenden
  • Door op je klantenzone in te loggen, kan je de verrichtingen met betrekking tot je geldreserve terugvinden. Ga daarvoor naar de rubriek 'Mijn producten' en kies vervolgens voor 'Bekijken'. Onder de samenvatting van je kredietgegevens vind je meer details over je transacties in het onderdeel 'Geschiedenis van mijn verrichtingen'. Als het beschikbare bedrag daar is veranderd, werd je geldopname verwerkt.

    Je kunt ook de verrichtingen op je geldreserve controleren via de mobiele app.
    Klik hiervoor op 'Mijn krediet beheren' en vervolgens op 'Historiek'.

    Gelieve er rekening mee te houden dat het tot 48 uur kan duren voor het geld op je zichtrekening wordt gestort.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord.


    Verzenden
  • Zorg ervoor dat je de juiste 'Mobiele Bevestiging'-code hebt ingevoerd. Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een consulent.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord.


    Verzenden
  • Wanneer je je 'Mobiele Bevestiging'-code invoert, klik je op 'Mobiele Bevestiging'-code vergeten' en schrijf je je opnieuw in voor de dienst door een nieuw wachtwoord te kiezen.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord.


    Verzenden
  • Je hebt verschillende mogelijkheden, afhankelijk van het soort krediet dat je bij Cofidis hebt:

    Voor een lening op afbetaling kan je een attest van het totale verschuldigde bedrag vragen:

    - via e-mail: infocof@cofidis.be

    - of per post op het adres: Cofidis SA, Chaussée de Lille 422A - 7501 Orcq.

    Voor een kredietopening (bijvoorbeeld: MyLine of Mastercard by Cofidis), kan je:

    - het totaalbedrag dat je verschuldigd bent, rechtstreeks op je papieren of elektronische rekeninguittreksel raadplegen via je Cofidis-app of je klantenzone.

    - contact opnemen met je consulent op het nummer 078 050 191 (nationaal tarief): van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

    rekeninguittreksel cofidis
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord.


    Verzenden

Welk krediet
kiezen?

Wens je een project te realiseren? Wil je jezelf een plezier doen?
Onverwachte uitgaven? Ontdek in 3 klikken onze kredieten aangepast aan je budget.

Vind mijn krediet