Wettelijke informatie en nuttige inlichtingen

Het aangaan van een krediet is geen onschuldige stap en Cofidis is dan ook betrokken bij elke fase van uw project.

De onderneming Cofidis is al meer dan 30 jaar gespecialiseerd in de begeleiding en financiering van uw projecten. Cofidis staat daardoor garant voor transparantie en professionaliteit.

Lees alles over de verbintenissen van Cofidis en ontdek in onze verschillende rubrieken de juridische en wettelijke aspecten die gerelateerd zijn aan het afsluiten van een krediet: de kredietovereenkomst, bekende gevallen van fraude, de bescherming van uw gegevens, de veiligheid van uw betaalkaart en uw rechten als kredietnemer.

CARD STOP

Is uw kaart zoek of gestolen? Vreest u dat er fraude mee wordt gepleegd? Een telefoontje naar het nummer 070 344 344 van Card Stop volstaat om uw kaart te blokkeren. 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

  • Bel onmiddellijk naar Card Stop: 070 344 344*
  • Zelfs vanuit het buitenland: +32 70 344 344*

Card Stop blokkeert uw kaart meteen, dag en nacht, 7 dagen op 7.
De meeste betaalkaarten worden bij diefstal, verlies of fraude automatisch vervangen door een nieuwe kaart met een nieuwe geheime code. Die informatie wordt tijdens uw telefoongesprek meegedeeld door de diensten van Card Stop of door Cofidis.

Opgelet: bij misbruik van uw kaart vóór uw aangifte is uw aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat in de Algemene Voorwaarden staat. Geef het verlies of de diefstal ook binnen 24 uur aan bij de lokale politie. Vraag een kopie of het nummer van het proces-verbaal.

Card Stop neemt uw bericht om veiligheidsredenen op op een geluidsband.

. Noteer en bewaar het dossiernummer dat u tijdens uw telefoongesprek krijgt. U hebt het nodig voor de follow-up van uw dossier.

* De dienst Card Stop kost 30ct/min