Hulp nodig?

Raadpleeg de veelgestelde vragen

FAQ


Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
  • Bij een revolvingkrediet kan je op elk moment kosteloos extra terugbetalingen van om het even welk bedrag doen. Bij een lening op afbetaling kan je het volledige restsaldo afbetalen, mits betaling van een wederbeleggingsvergoeding. Je kan ook een deel van je lening vervroegd afbetalen. Gelieve voor elke aanvraag tot gedeeltelijke of volledige terugbetaling van je lening contact met ons op te nemen via e-mail op het adres infocof@cofidis.be.
    [FC_USEFUL_LABEL]
    Nee Ja

    [FC_WARNING_COMMENT_IGNORED] [FC_WARNING_PERSONAL_DATA]


    Verzenden
  • Zodra Cofidis het contract goedkeurt, is het geld binnen de 48 uur beschikbaar.

    [FC_USEFUL_LABEL]
    Nee Ja

    [FC_WARNING_COMMENT_IGNORED] [FC_WARNING_PERSONAL_DATA]


    Verzenden
  • Gaat het om een lening op afbetaling, dan moet je maandelijks je aflossingen betalen. Je kan je krediet dus niet opzeggen, behalve in geval van een vervroegde terugbetaling.

    Heb je een kredietopening? Stuur ons dan een aangetekende opzegbrief.

    Als je een debetsaldo op je geldreserve hebt, dan word je bij ontvangst op de hoogte gebracht van het bedrag dat nog moet worden terugbetaald. Dit saldo moet binnen 30 dagen betaald worden.

    Stuur je brief naar:
    Cofidis NV, Chaussée de Lille 422A - 7501 Orcq

    [FC_USEFUL_LABEL]
    Nee Ja

    [FC_WARNING_COMMENT_IGNORED] [FC_WARNING_PERSONAL_DATA]


    Verzenden
  • Je hebt verschillende mogelijkheden, afhankelijk van het soort krediet dat je bij Cofidis hebt:

    Voor een lening op afbetaling kan je een attest van het totale verschuldigde bedrag vragen:

    - via e-mail: infocof@cofidis.be

    - of per post op het adres: Cofidis SA, Chaussée de Lille 422A - 7501 Orcq.

    Voor een kredietopening (bijvoorbeeld: MyLine of Mastercard by Cofidis), kan je:

    - het totaalbedrag dat je verschuldigd bent, rechtstreeks op je papieren of elektronische rekeninguittreksel raadplegen via je Cofidis-app of je klantenzone.

    - contact opnemen met je consulent op het nummer 078 050 191 (nationaal tarief): van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

    rekeninguittreksel cofidis
    [FC_USEFUL_LABEL]
    Nee Ja

    [FC_WARNING_COMMENT_IGNORED] [FC_WARNING_PERSONAL_DATA]


    Verzenden
  • Nee, om een geldreserve aan te vragen heb je geen aankoopbewijzen nodig. Je bent vrij om je geldreserve te gebruiken waarvoor jij dat wil, bijvoorbeeld om onvoorziene uitgaven op te vangen of jezelf een cadeautje te gunnen.
    [FC_USEFUL_LABEL]
    Nee Ja

    [FC_WARNING_COMMENT_IGNORED] [FC_WARNING_PERSONAL_DATA]


    Verzenden
  • Na het ondertekenen van je contract, de analyse van je bewijsstukken (identiteits- en domiciliebewijs, loonfiches …) en de definitieve aanvaarding van je contract wordt het geld meteen** gestort op een rekening naar keuze.
    [FC_USEFUL_LABEL]
    Nee Ja

    [FC_WARNING_COMMENT_IGNORED] [FC_WARNING_PERSONAL_DATA]


    Verzenden

Welk krediet
kiezen?

Wens je een project te realiseren? Wil je jezelf een plezier doen?
Onverwachte uitgaven? Ontdek in 3 klikken onze kredieten aangepast aan je budget.

Vind mijn krediet