Hulp nodig?

Raadpleeg de veelgestelde vragen

FAQ


Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
  • Wil je je lening sneller terugbetalen? Dat kan. Bij een revolvingkrediet is dat gratis. Bij een lening op afbetaling kan er een vergoeding zijn. Mail ons op infocof@cofidis.be om dit aan te vragen.
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Als je online of telefonisch een kredietaanvraag indient, krijg je onmiddellijk een principieel antwoord. Je ontvangt onmiddellijk een e-mail met de bevestiging van je aanvraag.

    Je dossier wordt bestudeerd door onze Aanvaardingsdienst na ontvangst van je ingevulde kredietcontract en de vereiste bewijsstukken. Je kan de status van je aanvraag opvolgen via de hyperlink in de bevestigingsmail.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Je hebt verschillende mogelijkheden, afhankelijk van het soort krediet dat je bij Cofidis hebt:

    Voor een lening op afbetaling kan je een attest van het totale verschuldigde bedrag vragen:

    - via e-mail: infocof@cofidis.be

    - of per post op het adres: Cofidis SA, Chaussée de Lille 422A - 7501 Orcq.

    Voor een kredietopening (bijvoorbeeld: MyLine of Mastercard by Cofidis), kan je:

    - het totaalbedrag dat je verschuldigd bent, rechtstreeks op je papieren of elektronische rekeninguittreksel raadplegen via je Cofidis-app of je klantenzone.

    - contact opnemen met je consulent op het nummer 078 050 191 (nationaal tarief): van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

    rekeninguittreksel cofidis
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Zodra Cofidis het contract goedkeurt, is het geld binnen de 48 uur beschikbaar.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Je kan voldoen aan je nulstelling wanneer je het wil, zelfs voor de vervaldag. Je vindt het rekeningnummer voor de overschrijving, het resterende terug te betalen bedrag en de gestructureerde mededeling voor de overschrijving op je rekeninguittreksel of rechtstreeks in je klantenzone. Er zijn geen kosten van toepassing bij vervroegde nulstelling.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Je kunt op elk moment (een deel van) het restbedrag van je hernieuwbare lening (van het type MyLine of Mastercard by Cofidis) - kosteloos terugbetalen. Het volstaat om het verschuldigde bedrag na te kijken op je rekeninguittreksel (in je klantenzone of via je mobiele app) en het over te schrijven.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden

Welk krediet
kiezen?

Wens je een project te realiseren? Wil je jezelf een plezier doen?
Onverwachte uitgaven? Ontdek in 3 klikken onze kredieten aangepast aan je budget.

Vind mijn krediet