Ik ben mijn kaart kwijt. Hoe blokkeer ik hem?

Is uw kaart zoek of gestolen? Vreest u dat er fraude mee wordt gepleegd? Een telefoontje naar het nummer 078 170 170* van Card Stop volstaat om uw kaart te blokkeren. 24 uur op 24, 7 dagen op 7.


Card Stop blokkeert uw kaart meteen, dag en nacht, 7 dagen op 7.
De meeste betaalkaarten worden bij diefstal, verlies of fraude automatisch vervangen door een nieuwe kaart met een nieuwe geheime code. Die informatie wordt tijdens uw telefoongesprek meegedeeld door de diensten van Card Stop of door Cofidis.

Opgelet: bij misbruik van uw kaart vóór uw aangifte is uw aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat in de Algemene Voorwaarden staat. Geef het verlies of de diefstal ook binnen 24 uur aan bij de lokale politie. Vraag een kopie of het nummer van het proces-verbaal.

Card Stop neemt uw bericht om veiligheidsredenen op op een geluidsband.

Noteer en bewaar het dossiernummer dat u tijdens uw telefoongesprek krijgt. U hebt het nodig voor de follow-up van uw dossier.

* Tarief van een nationaal gesprek

Niejes en goede
plannen

Via onze nieuwsbrief blijf je op de hoogte van de nieuwigheden bij Cofidis, kan je deelnemen aan wedstrijden en ontvang je nuttige tips.

Meest populaire
artikelen

Welk krediet
kiezen?

Wens je een project te realiseren? Wil je jezelf een plezier doen?
Onverwachte uitgaven? Ontdek in 3 klikken onze kredieten aangepast aan je budget.

Mijn krediet vinden