Call Center

Contact

U beter leren kennen om u beter te kunnen begeleiden, dat is essentieel voor Cofidis België. Als specialist in consumentenkredieten wil Cofidis een oprechte en duurzame relatie opbouwen met zijn klanten dankzij innovatieve oplossingen die aangepast zijn aan elke situatie.

Daarom stelt Cofidis België verschillende contactmethodes ter beschikking om de uitwisselingen te vereenvoudigen. Onze adviseurs voor kredieten en persoonlijke leningen op afstand zijn gesprekspartners die zich aanpassen aan elke situatie. Zij staan tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden.

U bent al klant van Cofidis en wilt uw opmerkingen aan ons doorgeven of een vraag stellen over de kredieten van Cofidis?

Cofidis verbindt zich ertoe al uw vragen te beantwoorden.

  • Per telefoon: U kunt per telefoon op het nummer 078 / 050.191*
    contact opnemen met de adviseurs van Cofidis van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 17 uur.

  • Per e-mail: U kunt ons ook bereiken via het contactformulier. Cofidis verbindt zich ertoe u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.

Ik wil een klacht melden
*De oproeper betaalt een nationaal tarief naar een 078 nummer