Klantenzone

In uw persoonlijke en beveiligde Klantenzone stelt Cofidis in real time alle informatie over uw rekening ter beschikking, waarbij u de mogelijkheid hebt om zelf verrichtingen uit te voeren en een geldaanvraag te doen.

U bent klant bij Cofidis
en wilt inloggen in uw klantenzone?

Om toegang te verkrijgen tot uw persoonlijke zone moet u zich identificeren met uw klantID en uw geheime code.

  • Waar vind ik mijn klantID?
    • Uw klantID staat vermeld op het Cofidis-rekeninguittreksel met uw verrichtingen. Voorbeeld
    • Als u een nieuwe klant bent en uw eerste rekeninguittreksel nog niet hebt ontvangen, werd uw klantID u thuis per post toegestuurd na de opening van uw contract.
  • Welke geheime code moet ik gebruiken?
    • Als u al gebruikmaakt van de stemserver PHONE SERVICE van Cofidis of van de sms-dienst, dan hebt u al een geheime code. Met die code krijgt u ook toegang tot uw klantenzone.
    • Als u voor het eerst inlogt en nog geen geheime code hebt, gelieve dan uw geboortedatum als geheime code te gebruiken (bijvoorbeeld 010260 als u geboren bent op 1 februari 1960) - Gebruik enkel cijfers en voeg geen andere tekens toe aan de geheime code. Voor meer veiligheid kunt u vervolgens uw geheime code wijzigen.
  • Wat moet ik doen als ik mijn paswoord verlies of vergeet?
    Klik hier om uw paswoord te resetten.
  • Wat als het me nog altijd niet lukt om me aan te melden?
    Als het aanmelden nog steeds niet lukt, kunt u telefonisch contact met ons opnemen via het nummer 078/050.191.
    (De oproeper betaalt een nationaal tarief naar een 078 nummer)
  • Ik wil een videodemonstratie bekijken.
    Ontdek alle functies van de Cofidis klantenzone.

U bent nog geen klant bij Cofidis:
waarvoor dient de klantenzone?

De klantenzone van Cofidis is een voor u persoonlijk gereserveerde ruimte: u alleen hebt toegang en vindt er alle persoonlijke informatie in verband met uw lopende contracten terug. U kunt dus:

  • Uw lopende contracten raadplegen,
  • Indien nodig uw persoonlijke gegevens wijzigen: geheime code, adres, telefoonnummers, e-mailadres, gezinssituatie, ...

Als u een contract hebt ondertekend voor een revolving krediet kunt u bovendien:

  • Het voor financiering beschikbare saldo raadplegen,
  • Uw lopende verrichtingen raadplegen, evenals uw rekeningoverzichten,
  • Geld aanvragen binnen de limieten van het beschikbare saldo,
  • Een kredietverhoging aanvragen,
  • Een nieuwe kredietaanvraag uitvoeren.

Advies bij het gebruik van de Cofidis klantenzone

De website van Cofidis België is ontwikkeld om mee te evolueren met de technologie. De weergave zou dus optimaal moeten zijn in elke browser. Toch raden wij aan om voor een optimaal gebruik van uw klantenzone minstens versie 8 van Internet Explorer, versie 4 van Mozilla Firefox, versie 4 van Safari of versie 10 van Opera te gebruiken.

Als u een eerdere versie gebruikt, kan het nuttig zijn uw browser te updaten. Dat duurt maar enkele minuten zo zult u kunnen genieten van een beter weergave van de websites die u bezoekt.

Surf in alle veiligheid!

U hebt uw Klantenzone geraadpleegd en wilt uw sessie beëindigen? Maak van deze handelingen een gewoonte:

  • Alleen het venster van uw browser sluiten is niet voldoende om uit te loggen: u moet zich afmelden en dus de sessie beëindigen, vooral als uw computer ook door anderen wordt gebruikt. Zo bent u er zeker van dat niemand anders in uw sessie kan surfen.
  • Aangezien de u betreffende informatie gevoelige gegevens bevat, passen wij een strikt vertrouwelijkheidsbeleid toe: surfen in uw klantenzone gebeurt volledig beveiligd. Vanaf het moment waarop u uw persoonlijke Cofidis-ruimte binnengaat, wordt het adres van de pagina (URL) gecodeerd, zoals u kunt zien aan de “https” (beveiligd protocol).
  • Ter beveiliging en bescherming van uw persoonlijke gegevens is het belangrijk dat u aan niemand uw identificatiegegevens bij Cofidis meedeelt. We raden eveneens aan om bij het kiezen van uw geheime code nauwkeurig de door ons verstrekte instructies op te volgen. Zo kunt u uw paswoord beveiligen.