Inloggen op uw beveiligde klantenzone

Logt u voor het eerst in in uw Klantenzone?
U kunt uw paswoord maken door hier te klikken : Mijn paswoord maken

Voor veilige toegang tot uw rekeningen moet u uw klantID en uw huidige geheime code invoeren.

Waar vind ik mijn klantID?

Uw klantID staat links bovenaan op uw rekeninguittreksel van Cofidis. Voorbeeld

Bent u een nieuwe klant en hebt u nog geen eerste rekeninguittreksel ontvangen, dan werd uw klantID na de ondertekening van uw contract per brief naar u thuis gestuurd.

Welk paswoord moet ik gebruiken?

Als u voor het eerst inlogt in uw Klantenzone, dan kunt u een paswoord maken door te klikken in het vakje «Mijn paswoord maken». Volg onze instructies waarin alle stappen worden uitgelegd.

Als u reeds gebruikmaakt van de spraakdienst Cofidis Phone Service, dan hebt u al een paswoord. Dat kunt u dus gebruiken voor toegang tot uw online Klantenzone.

Ik vind mijn klantID niet meer.

Klik hier om uw klantID terug op te vragen.

Ik ben mijn paswoord kwijt.

Klik hier om uw paswoord te resetten.

Ik kan nog steeds niet inloggen.

Als uw aanvraag werd aanvaard maar u kunt nog steeds niet inloggen in uw Klantenzone, bel dan uw consulent op 078/050 070 (tarief van een nationaal gesprek). Die zal u begeleiden zodat u toegang kunt krijgen tot uw informatie.